Asiakaspalvelu

Voit olla meihin yhteydessä tämän sivun kautta, vastaamme sinulle sähköpostilla. Suosittelemme, että laitat viestiisi saman sähköpostin, jolla käytät Bonuswayta.

Jos bonuksesi ei kirjautunut viiden päivän sisällä ostoksestasi, ilmoita puuttuva bonus sivujemme kautta. Kirjauduthan ensin sisälle.

Jos bonus ei ole kirjautunut tunnuksellesi arvioitavaksi, mutta ostos on yli 6 kuukautta vanha, emme harmillisesti voi selvittää puuttuvia bonuksia, sillä tapahtuma on liian vanha. 

Ilmoitamme erikseen kaupan ehdoissa, jos kaupan kirjautumattomia bonuksia voi selvittää vain kuukauden ajalta.


Jos sinulla on muuta kysyttävää, ole hyvä ja täytä tämä lomake:
Minulla on muuta kysyttävää











Nimesi (pakollinen)

Sähköpostisi (pakollinen)

Varmistaakseemme, että olet tunnuksesi omistaja, lähetäthän kuvankaappauksen mistä tahansa tekemästäsi tilauksesta.

Lisääthän kuvankaappauksen bonuksesta, joka on ollut arvioitavana yli 3 kuukautta.

Lisääthän ruudunkaappauksen tilityspyynnöstäsi, joka on odottanut +10 päivää

Syy tunnuksen poistamiseen
Lisääthän suosittelemasi ystäväsi sähköpostin ja kuvankaappaus bonuksesta, jota haluat selvittää
Lisääthän henkilökohtaisen PIN-koodisi ja vanhan sekä uuden puhelinnumerosi/sähköpostisi

Tilanteen kuvaus
Käytitkö alennuskoodia?

Kirjoita käyttämäsi alennuskoodi

Kauppa (pakollinen)

Ostoksen päivämäärä (pakollinen)

Summa (pakollinen)

Viestisi

Kirjoita merkin nimi, jota kysymyksesi koskee
Kuvaile ongelmaa, sisällytä myös tarvittaessa mm. käyttämäsi selain ja selainversio

Ruudunkaappaus ongelmasta:
Lisääthän käyttämäsi sähköpostiosoitteet. Huomaathan, että pystymme yhdistämään vain tunnukset, joissa kerätyt bonukset ovat tilityskelpoisia.
Mitä bonuskerrointa yritit käyttää?

Kauppa (pakollinen)

Ostoksen päivämäärä (pakollinen)

Kauppa (pakollinen)

Ostoksen päivämäärä (pakollinen)


Tarkistathan ensin roskaposti-kansiosi. Jos viestiä ei löydy, lisääthän, mitä sähköpostia et saanut.
Lisääthän tuotelinkin, jonka kanssa ongelma ilmeni.

Vastaamme tukipyyntöihin 24 tunnin sisällä. Jos et kuitenkaan ole saanut vastausta 3 päivän sisällä, on mahdollista ettei viestisi lähettynyt. Otathan meihin yhteyttä uudemman kerran.