Tunnus

Unohdin salasanani, mitä teen?

Klikkaa Unohditko salasanasi? -linkkiä salasanansyöttökentän alla kun olet kirjautumassa sisään. Lähetämme sinulle sähköpostin, josta löydät linkin salasanan vaihtoa varten.

Miten vaihdan sähköpostiosoitteen tunnukselleni?

Jos pääset vielä vanhaan sähköpostiisi, voit vaihtaa sähköpostiosoitteesi seuraavasti:

  1. Siirry tunnuksellasi kohtaan Asetukset
  2. Syötä uusi sähköposti
  3. Sekä vanhaan että uuteen sähköpostiosoitteeseen lähetetään vahvistusviesti.

(Mobiilisovellus: Asetukset > ratasikoni oikeassa yläkulmassa > Muokkaa profiilia)

Miten vaihdan salasanaa?

Voit vaihtaa salasanasi tunnuksesi Asetuksista. Sinulta pyydetään vanhaa salasanaa, että voit vahvistaa uuden.

En saanut salasanan vaihtosähköpostia

Tarkistathan roskaposti- sekä muut sähköpostisi kansiot.

Minulle tuli useampi tunnus. Miten ne voi yhdistää?

Hyvä kun kysyt. Käyttöehtomme 3. kohdan mukaan käyttäjillämme tulee olla aina vain yksi tunnus. Jos sinulle on tullut useampi tunnus, yhdistämme tunnukset.

Otathan yhteyttä asiasta meihin täyttämällä lomake täällä.

Miten poistan tunnuksen?

Bonuswayn käyttäjänä keräät bonusta jokaisesta ostoksestasi yli 800 verkkokaupasta.

Jos et halua saada sähköpostia Bonuswaylta, voit muokata sähköpostien tilauksia profiilisi Asetuksista pitäen tunnuksesi.

Jos olet varma että haluat postaa tunnuksesi, ota meihin yhteyttä, niin avustamme sinua.

Miksi puhelinnumeroa tarvitaan? Miten sitä voi vaihtaa?

Tarvitset puhelinnumerosi bonusten tilitystä varten: sinulle lähetetään tekstiviestillä kertakäyttöinen koodi, jolla vahvistat tilityspyyntösi. Tämä suojaa profiiliasi sekä bonuksiasi.

Jos haluat vaihtaa puhelinnumerosi, eikä vanha numerosi ole enää käytössä, otathan meihin yhteyttä.

Tunnukseni lukittiin 8 tunniksi. Mitä teen?

Jos yrität kirjautua väärällä salasanalla yli 10 kertaa, tunnuksesi lukitaan 8 tunniksi. Tämä on tarpeellista tunnuksesi suojaamiseksi. Otathan meihin yhteyttä niin otamme lukituksen pois.

Olethan valmis tarjoamaan IP-osoitteesi.

Olen unohtanut/hukannut PIN-koodini, mitä teen?

Jos olet unohtanut/hukannut PIN-koodisi, täytä asianomainen lomake sen palauttamiseksi. Valmistaudu tarjoamaan tarvittava tieto tunnuksesi omistajuuden vahvistamiseksi.

Kuinka voin saada henkilökohtaisen PIN-koodini?

Saat PIN-koodin syöttämällä puhelinnumerosi profiilisi asetuksissa.

Tällä hetkellä voit tehdä tämän vain verkkosivujemme kautta. Kun olet tallentanut puhelinnumeron, saat tekstiviestillä henkilökohtaisen PIN-koodisi.

Tallennathan PIN-koodin paikkaan, josta löydät sen tarvittaessa.

Miksi tarvitsen PIN-koodin?

Henkilökohtainen PIN-koodi on uniikki numerosarja, jonka saat Bonusway-profiilisi luomisvaiheessa. PIN-koodia voidaan tarvita esimerkiksi profiilin henkilötietojen muutoksiin, profiilien yhdistämiseen tai bonusten tilittäämiseen liittyviin ongelmiin.

Tallennathan PIN-koodisi paikkaan, josta löydät sen helposti.

En halua sähköpostia Bonuswaylta. Miten perun tilauksen?

Voit muokata sähköpostien tilauksiasi sivuilta kohdasta Päivitä sähköpostisi asetukset. Voit valita täällä, mitä sähköposteja haluat vastaanottaa, tai perua tilaus kaikista sähköposteista.

Voit myös perua uutiskirjeemme tilauksen klikkaamalla Peru tilaus -linkkiä uutiskirjeidemme alakulmassa.

Kuinka suojaan profiilini huijareilta?

Noudata näitä kolmea sääntöä, joiden avulla suojaat bonuksesi:

  1. Älä käytä samaa salasanaa sähköpostissasi ja Bonusway-profiilissasi.
  2. Lisää puhelinnumerosi Bonusway-profiiliisi
  3. Hanki henkilökohtainen Bonuswayn PIN-koodisi.

Jos noudatat näitä kolmea sääntöä, profiilisi on suojattu turvallisesti.