Tarkkaa tietoa bonuksen hylkäyksestä ei ole aina saatavilla, mutta alla ovat lueteltuna yleisimmät syyt:
– Peruit tai palautit ostoksesi tai osan ostoksestasi
– Et vahvistanut tilaustasi
– Olet käyttänyt alekoodia, jota Bonusway ei ole tarjonnut
– Myyntipalkkio ostoksestasi ei ole tullut Bonuswaylle (esim. se on mennyt hintaseuranta- tai alekoodisivustolle)
– Olet käyttänyt maksutapaa, jonka yhteydessä ei voi kerätä bonusta, esim. lahjakortit, asiakaspisteet, jne.
– Kaupan erityisehdot kieltävät bonuksen kertymisen ostoksestasi
– Yhteistyö kauppiaan kanssa on päättynyt
Jos mikään näistä ei sovellu hylkäyksen syyksi, otathan meihin yhteyttä ”Hylätty bonus” -pyynnöllä, niin otamme yhteyttä kauppiaaseen selvittääksemme, miksi hylkäys tapahtui.