Asiakaspalvelu

Täytäthän jommankumman lomakkeen alta, niin pyrimme palaamaan sinulle niin pian kuin mahdollista. Jos bonuksesi ei ole kirjautunut sinulle arvioitavaksi 5 päivän sisällä ostoksesta, täytäthän lomakkeen puuttuvasta bonuksesta.

Lähetä kysymyksesi meille<br />
<span style="color: #ffffff;">–</span> Lähetä kysymyksesi meille

Jos et löydä tarvitsemaasi tietoa Tukisivustoltamme, lähetäthän viestin tätä kautta, niin me autamme sinua.

Täytä lomake puuttuvasta bonuksesta Täytä lomake puuttuvasta bonuksesta

Jos bonuksesi ei kirjautunut, raportoi tästä sivulta ”Arvioitavat bonukset”. Kirjauduthan ensin tunnuksellesi sisälle.

Huomaathan, että ostoksesta, josta ei ole kirjautunut bonusta arvioitavaksi tunnuksellesi, voimme ainoastaan lisätä puuttuvan bonuksen, jos osto on tehty viimeisen 6 kuukauden sisällä. Tätä vanhempia bonuksia ei harmillisesti ole mahdollista lisätä. Tarkistathan myös kaupan erityisehdot ennen lomakkeen täyttöä.

Pyrimme vastaamaan kaikkiin kysymyksiin 24 tunnin sisällä, mutta saamme ajoittain viestejä enemmän kuin tavallisesti, jolloin vastausaika voi olla useita päiviä. Kaikkiin kysymyksiin vastataan niin pian kuin mahdollista.

Kesän aikana vastausaika voi olla jopa yli viikon, mutta palaamme sinulle 2 viikon sisällä. Pahoittelemme vaivaa.